Hvordan reklamerer eg på en vare?

Du må reklamere innen rimelig tid dersom du oppdager feil eller mangler ved varen. Ta kontakt på e-post eller telefon og vis til ditt ordrenummer og beskriv feilen eller mangelen. Vi vil evaluere om feilen eller mangelen, går under definisjonen reklamasjon i tråd med kjøpsloven og rettspraksis. Dersom du ønsker en ny vare, blir den tilsendt på Rosenform AS nettbutikk sin regning.

Når blir eg tilbakebetalt for min retur?

Ønsker du pengene tilbake, må du gi oss beskjed om dette. Du vil få pengene tilbakebetalt innen 14 dager, fra vi mottak varen i retur.

Hvordan gjør eg en retur?

Ønsker du å returnere en vare?
Slik gjør du:
1. Full ut den nederste delen på angrerettskjemaet og gi oss beskjed på kundeservice@rosenform.no senest 14 dager etter du mottok varen. Si ifra om du ønsker å bytte varen, tilgodelapp eller å heve kjøpet.
2. Send pakken tilbake til oss, adressen finner du øverst på angreskjemaet eller på hjemmesiden vår. Merk: velger du å sende pakken uten sporingsnummer, har du ingen rettigheter om pakken skulle lir borte. Vi anbefaler på det sterkeste at du sender returer med sporingsnummer.
3. Varen skal være i tilnærmet samme stand og mengde som da du mottok den. Husk å lukke pakken/posen godt med ekstra tape slik at ikke varene blir ødelagt under sending
Se kjøpsbetingelser eller ta kontakt med oss på kundeservice@rosenform.no dersom du har spørsmål.

Hvordan bytter eg en vare?

Dersom du ønsker å bytte en vare kjøpt i nettbutikken, må du gi oss beskjed om dette til kundeservice@rosenform.no senest 14 dager fra du mottok varen. Når du har fått en bekreftelse på at vi har varen du ønsker på lager, merk angrerettskjemaet med din kontaktperson og varen du ønsker å bytte til. Vi vil sende en bekreftelse per epost når varen har kommet i retur og ny vare er sendt.
Merk: Varen det byttes til må være samme vare, eller ha samme verdi. Om du ønsker en annen vare, må du benytte deg av angreretten og gjennomføre en ny bestilling.
Ønsker du å bytte varer kjøpt i nettbutikken, i fysisk butikk, må du ta med deg angreskjemaet og ordrebekreftelsen. Dette forutsetter at du er innfor angrerettsfristen og at varen er i samme stand som ved utsendelse.
Ta alltid kontakt med oss på kundeservice@rosenform.no før du sender varen i retur.
Dersom du vil reklamere på en vare: Ny eller riktig vare, vil sendes rasket mulig etter vi har mottatt varen med feil eller mangler fra deg.

For mer utfyllende informasjon henviser vi til kjøpsbetingelser.

Hvorfor får eg ikke bestille en vare?

Dersom du ikke klarer å bestille en vare, kan det være at den er utsolgt. Du vil se at noen størrelser har en litt annen fargetone, da er det utsolgt. Varer på lager vil være i sort tekst på størrelsen.